BİLMEDİKLERİNİZİ ÖĞRENİN

Ubuntu Mobil Kurulumu Nasıl Yapılır?



Android Mobil işletim sistemine göre daha kişiselleştirilebilir bir özelliğe sahip olacak olan Ubuntu Mobil işletim sistemi, tüm mobil kullanıcılarının kullanımına sunulmadan önce geliştiricilere sunuldu.
Geliştirici ön izleme sürümü indirilmeye açılan Ubuntu'yu yazılım geliştiriciler yalnızca Nexus cihazlarda çalıştırabilecek. Linux tabanlı işletim sistemi olan Ubuntu, güçlü mobil işletim sistemi olmak için mücadele verecek. Mobil cihazlar için hazırlanan Ubuntu versiyonu Galaxy Nexus, Nexus 4, Nexus 7 ve Nexus 10 cihazlar üzerinden geliştirilecek. Bu detay da Google'ın Android işletim sistemine rağmen Ubuntu'ya ciddi anlamda destek verdiğini kanıtlıyor. İsteyen geliştiriciler yukarıda sıralanan akıllı cihazlara da sahipse Ubuntu'nun ön izleme sürümünü kurarak geliştirilmesine yardımcı olabilirler.
Linux tabanlı işletim sistemi olan Ubuntu Touch Developer Preview'i cihazlarına kurarak geliştirilmesine katkıda bulunmak isteyenler ilgili bağlantıdan işlemi gerçekleştirebilirler.
Share this article :

Yorum Gönder

TEŞEKKÜRLER

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ÖĞRET BANA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger Template