Özellikle reklam iletiminde, bireye direkt ulaşmanın en kolay ve
etkili yollarından biri olarak tercih edilen SMS’ler, araştırma
şirketleri tarafından hazırlanan raporlara göre 2016 yılına kadar
tahtını korumaya devam edecek. WhatsApp, BlackBerry Messenger ve
iMessage gibi uygulamalar nedeniyle ciddi bir tehdit altında gibi
görünse de SMS, büyümesini sürdürüyor. 2012 yılında, operatörler arası
174 milyar 882 milyon kısa mesajın gönderilmesiyle Türkiye’de SMS
trafiği yüzde 8 oranında büyüdü. Dünyada ise atılan SMS sayısı 7.8’dan
9.8 trilyona ulaştı. Ancak ‘SMS pazarlama’ da zamanı geldiğinde mobil
uygulamaların gölgesinde kalacağı iddia ediliyor. Peki mobil pazarlamada
durum ne?
Yorum Gönder
TEŞEKKÜRLER