İnternet ve sosyal medya takip sistemi BoomSonar tarafından geliştirilen BoomSocial, markaların sosyal medyadaki performanslarını ve yatırımlarının geri dönüşünü ölçerken, aynı zamanda rakiplerini analiz etmeye imkan sağlıyor.
Sosyal medya, yalnızca kişilerin değil, büyük küçük tüm markaların
gündemindeki en önemli konulardan biri haline geldi. Birçok marka,
sosyal medyada mevcut ve potansiyel müşterileriyle iletişim ve pazarlama
faaliyetlerini bütçe ayırarak takip edebiliyor. Markalar tarafında
yapılan bu yatırımların geri dönüşümünü ölçmek ve rakiplerin durumlarını
analiz etmek zorlu bir süreç gerektiriyor. Sosyal Medya Takip programı
BoomSonar tarafından geliştirilen yeni sosyal medya ölçümleme ve analiz
programı BoomSocial ile birlikte markalar bu sorunu çözme fırsatı
bulacak.
Sosyal medyayı etkin şekilde kullanmak
ve ölçmek isteyen markalar, program üzerinden hem kendilerinin, hem de
rakiplerinin performanslarını tek bir ekrandan görebilecek, aynı zamanda
kapsamlı bir karşılaştırma şansını da yakalayacak. Program,
kullanıcılarına hayran sayısı, sektör ortalamaları, sayfadaki artış gibi
bilgileri güncel ve detaylı grafik ve tablolar eşliğinde sunulacak.
BoomSocial.com adresinden ulaşılabilen sitede, 1500 markanın sosyal ağ
hesaplarına ait detaylı bilgiler ve performanslarının ölçümlenmesine
olanak sağlayan “kalite puan” sisteminin yanısıra, Türkiye’ye özel
kategorilenmiş sektörel ortalamalar ve sosyal ağlara özel bir çok
istatistiksel veri de yer alıyor.
Türkiye’nin
ilk Dijital PR ve Online İtibar Yönetimi Ajansı Tick Tock Boom CEO’su
Tevfik Bülent Öngün ürettikleri programla ilgili yaptığı açıklamada,
“Sosyal ağların iletişime ve pazarlamaya yönelik sunduğu yüzlerce fırsat
var. Günümüzde markaların sosyal medyada yer almaması gibi bir durum
neredeyse mümkün değil. Markalar, sosyal medyadaki bu faaliyetlerini
yürütmek adına ciddi bütçeler harcıyorlar. Ancak, bunun geri dönüşünü ve
rakiplerinin ne durumda olduğunu net bir şekilde göremiyorlar. Biz de,
son dönemde uluslararası programları deneyen ama Türkiye’ye özel, daha
kapsamlı bir çözüme ihtiyaç duyduklarını belirten müşterilerimizin
sesine kulak verdik ve BoomSocial’ı hayata geçirdik” dedi.
Programın ücretsiz sunulan beta versiyonun bile piyasada yer alan
uluslararası rakipleriyle aynı kalitede ve bazı konularda daha kapsamlı
olduğunu vurgulayan Öngün, “BoomSocial üzerinden 7 markaya kadar
karşılaştırma yapabilir, Türkiye’ye özel kategorileme sistemi sayesinde
ise sektöre ait gerçek ortalamaları görebilirsiniz. Önümüzdeki günlerde
BoomSocial’ın yeni versiyonunu da çıkaracağız” diyerek sözlerini
tamamladı.
İHA
Yorum Gönder
TEŞEKKÜRLER