BİLMEDİKLERİNİZİ ÖĞRENİN

Google Plus’da Büyük Değişiklikler!


Bu yazıyı yazarken henüz hesaplardaki değişiklikler gerçekleşiyor! Bunu ilk fark edenlerden biri olarak hemen ilk incelememi yazmak istedim.
İncelememi hemen Facebook ile karşılaştırır şekilde yapmaya başladım (: Sayfayı ilk  gördüğümde çok hoşuma gittiğini söyleyebilirim. Özelikle ana sekmelerin sol tarafta olması, sayfanın her zaman ki gibi temiz olması ve sol tarafta çevirim içi olanların Facebook’takine kıyasla daha büyükçe olması benden tam not aldı.
Sayfa solunda bulunan ana sekmeler sayfanın hızı ile ilk başta sanki tab menü havası uyandırdı. Fakat biraz daha dikkat edince sayfanın yükleme yaptığını gördüm (: Bunlara kullanıcı tarafından tut bırak özelliği ile sırala özelliğinin verilmesi kendisini farklı kılmış görünüyor.
Orta kısımda paylaşımlar ve çeşitli bilgilendirmeler bulunuyor. Bu çeşitli bilgilendirmeler tanıyor olabileceğiniz ya da Google+ haberleri olacak gibi duruyor, şimdilik bende “Google+ mobil uygulamasını edinin” bilgisi mevcut. Tahminlerimin beni yanıltmazsa burada reklamları göreceğiz (: Açıkçası bu alan Facebook’takine kıyasla biraz daha ortada duruyor ve reklamlar göze batacaktır. Eğer öyle olursa Google+ bu konuda tepkileri üzerine toplayacaktır.
Google Plus’daki değişi hakkındaki yorumlar sosyal medyada paylaşılmaya başlarken, aralarında bir arkadaşım dokunmatik cihazlar için tasarlandığını dile getirirken hemen android cep telefonumdan giriş yaptım, belki orada da bu değişikliğin yansıması mevcuttur diye fakat öyle olmadı. Bu tabletler için geçerli olabilir (:
Share this article :

Yorum Gönder

TEŞEKKÜRLER

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ÖĞRET BANA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger Template